ارسال پاسخ

۷ تير ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2890

pvc-asso.ir

 اکسی کاتالیست جدید برای تولید VCM

یک شرکت ژاپنی از اکسی کاتالیست جدید در ترکیب با  فناوری شبیه سازی در برخی از کارخانه های  VCM خود استفاده می کند.

به گزارش واحد کارشناسی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی،  ژاپن-توکیو: شرکت Tosoh مفتخر است که توسعه و کاربرد اکسی کاتالیست اختصاصی خود را اعلام کند.  Tosohاز این اکسی کاتالیست در فرایند اکسی کلراسیون استفاده می کند که اتیلن کلراید (EDC) را از اتیلن، کلرید هیدروژن و اکسیژن در فرایند تولید VCM سنتز می کند.

 

 این شرکت از این اکسی کاتالیست جدید در ترکیب با  فناوری شبیه سازی در برخی از کارخانه های  VCM خود استفاده می کند. افزایش عملکرد پیش بینی شده از این اکسی کاتالیست جدید در این کارخانه ها تایید شده است. در دهه 1960، Tosoh شروع به بهره برداری از کارخانه تولید VCM با استفاده از یک فرایند اکسی کلراسیون اختصاصی کرد.

 

از آن زمان، این شرکت  برای بهبود اکسی کاتالیست کار کرده است. اکسی کاتالیست اختصاصی Tosoh  نشان دهنده پیشرفت قابل توجه در عملکرد است. علی رغم ترکیب ساده کاتالیزور مس در این اکسی کاتالیست، دارای ساختاری با منافذ منحصر به فرد در ساپورت است که عملکرد بالا از جمله فعالیت زیاد، انتخاب پذیری برای  EDC و دوام را فراهم می آورد.

 

در توسعه این اکسی کاتالیست جدید، Tosoh با استفاده از روش های پیشرفته مانند آنالیز جذب پرتو ایکس و شناسایی ساختار ظریف ، زوال کاتالیست ها را در طولانی مدت تحلیل میکند. تجزیه و تحلیل ها نشان داد که تغییرات نامطلوب در ترکیبات مس با زوال کاتالیست ارتباط دارد. این ارتباط به نوبه خود منجر شد که این شرکت فناوری شبیه سازی برای تعیین عمر کاتالیست که به توانایی های بهبود یافته مانند عمر طولانی مدت کاتالیست و کاهش هزینه های مربوط به کاتالیست کمک می کند، توسعه دهد.

کارخانه تولید  VCM

ظرفیت تولید VCM

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد